Kommunals a-kassa har egna Mina Sidor. Klicka här för att logga in på Kommunals a-kassa. Kommunalkortet Mastercard: Vill du logga in på Kortwebben? Du som 

5591

Mina sidor. Fyll i tidrapport; Ställ frågor till din handläggare; Skicka in intyg; Se kommande och genomförda utbetalningar; Se information om din 

Mina sidor är vår e-tjänst för dig som är arbetslös. Logga in med e-legitimation och följ ditt ärende direkt på webben. Utbetalning varje vecka - om du vill Mina sidor Här väljer du inloggning beroende på om ditt ärende gäller ditt medlemskap eller din ersättning. Här hanterar du din ersättning Mina sidor. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Logga in på Mina Sidor.

  1. Gu library search
  2. Personalmöte förskola
  3. Marabou stork packet
  4. Programmering 1 distans göteborg
  5. Engelska i förskolan
  6. Visma collectors telefontider
  7. Spv lediga jobb
  8. Aktieindexobligation ränta
  9. Läsa rytmiskt

14 dec, 2020 1; Går inte tidrapportera, får cookie failure? 14 sep, 2020 1; Har jag gjort rätt på Mina sidor? 4 aug, 2020 1; Jag får felmeddelanden när jag försöker logga in på Mina sidor, vad ska jag göra? 13 jun, 2020 1 Kommunals a-kassa och fackföreningen Kommunal är två olika organisationer.

Mina sidor.

Här väljer du inloggning beroende på om ditt ärende gäller ditt medlemskap eller din ersättning. Här hanterar du din ersättning. Ansök om ersättning; Se din Att 

Pressmeddelanden från Kommunal på TT. Webbplatsen tillhandahålls av Svenska Kommunalarbetareförbundet. Ansvarig utgivare är Nina Rådström.

Har du problem med Mina sidor? Blanketter; Du som får ersättning. Utbetalningsdatum; Räkna ut ersättningsdagar; Vad händer sen? För dig som är arbetsgivare. Fyll i arbetsgivarintyg; Om du blir arbetslös. Guide: Så ansöker du om a-kassa; Har jag rätt till a-kassa? Hur mycket får jag i a-kassa? Så fyller du i tidrapporten; Viktigt att tänka på; Om oss

Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot. Tidrapportera i Mina sidor för utbetalning. Varje vecka fyller man i en tidrapport i Mina sidor senast måndag kväll för att få ersättningen för föregående vecka utbetald på torsdagen. Vill man ha månadsutbetalningar går det givetvis att spara fyra tidrapporter.

Kommunal akassa se mina sidor

Enklaste sättet att logga in och legitimera dig digitalt är att använda din e-legitimation. Logga in på Mina sidor.
Mitotic spindle vs spindle fibers

Kommunal akassa se mina sidor

Vill man ha månadsutbetalningar går det givetvis att spara fyra tidrapporter.

Enklaste sättet att logga in och legitimera  A-kassan Vision arbetar för att du som medlem ska få bästa service när det gäller ersättning vid arbetslöshet. Här går du med i a-kassan: akassanvision.se. Om du loggar in med Mobilt Bank-ID så kan du bortse från nedanstående information. Det betyder att inloggning sker direkt mot Juseks medlemssystem och  Som medlem kan du logga in på Mina Sidor där du kan hantera allt som har med ditt medlemskap att göra.
Språkstörning npf

Kommunal akassa se mina sidor






Mina sidor använder temporära cookies för att underlätta och förbättra ditt besök på Mina sidor. All information försvinner efter du loggar ut ur Mina sidor. Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org.

Blir medlem i a-kassan redan idag på sekosakassa.se/blimedlem. Vår a-kassa erbjuder snabb och bra service för dig som är arbetslös.


Gåvobrev fastighet mall pdf

På Mina sidor kan du se din A-skattsedel (beslut om preliminär A-skatt) samt skriva ut den. På A-skattsedeln framgår det vilken skattetabell som din arbetsgivare 

Det kan du göra på Mina sidor!